Portal  |   Fırat Üniversitesi  |   English
 
 
 
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
 
 
Personel
Yönetim
İletişim
Duyurular
Haberler
Mezun Bilgi Sistemi
Görev Tanımları (GENEL)
Çift Anadal ve Yandal Programı
2012-2013 Fırat Üniv. ÖSYS min.maks.puanlar
İç Kontrol Sistemleri
Organizasyon Şeması
2013-2014 Fırat Üniv. ÖSYS Min. ve Max. Puanlar
2011-2012 Fırat Üniv. ÖSYS min./ max puanlar
DIPLOMA EKI -DE
Yönetmelikler
Sıkça Sorulan Sorular
Katalog Web Sitesi

Mezun Durumundaki Öğrencilere duyuru

**********************************************************************************************************

Ara Sınıf Öğrencileri için Bütünleme Sınavı duyurusu

 

**********************************************************************************************************

Pedagojik Formasyon Duyurusu_(29/05/2014)

2013-2014 Yaz Dönemi Pedagojik Formasyon Eğitimi Programına halihazırda mezun
ve 2011 ALES Sonbahar Dönemi ile 2012-2013-2014 yıllarına ait ALES puanı olan adaylar
başvurabilecektir. Adaylar tercihlerini 28 Mayıs-3 Haziran 2014 tarihleri arasında elektronik
ortamda (https://ais.osym.gov.tr İnternet adresinden) yapacaklardır. Yerleştirmede, adayların
geçerliliği devam eden tercih edilen ve programın puan türündeki en yüksek ALES puanı ile
akademik not ortalamasından oluşturulan yerleştirme puanı kullanılacaktır. Yerleşen adayların
kayıt hakları yalnız 2014-2015 öğretim yılı için geçerli olacaktır.
 

***************************************************************************************************************************************

2014-2015 Erasmus Sınav Sonuçları: (14/05/2014)

 
Detay: 

 

2014-2015 Erasmus Sınavı-15 Mart 2014 Sonuçları

2014-2015 Mazeret Sınavı Sonuçları 

 

**************************************************************************************************************

 

 Pedagojik Formasyon Ön kayıt Başvuruları...(12/05/2014)

 

 Fırat Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nin Pedagojik Formasyon Sertifika Programları kontenjanlarının belirlemesi için lisans öğrencilerinin   (1. Sınıf, 2. Sınıf, 3. Sınıf ve 4. Sınıf)  ön kayıt başvurularının alınması ve Yükseköğretim Kurulu Başkanlığına bildirilmesi gerekmektedir.

 

*******************************************************************************************************************

Fırat Üniversitesi 2014-2015 Akademik Yılı Farabi Değişim Programı ile Gelen Öğrenci Listesi..(02/05/2014)

*******************************************************************************************************************

Erasmus ve Erasmus Ek Sınav Duyurusu.

(30/04/2014)


******************************************************************************************************************

Yabancı Diller Yüksekokulu’nda Hazırlık Sınavında başarısız olmuş;

2014 Haziran Yeterlilik Sınavına girecek öğrencilere yönelik kurs..(14/03/2014)

 

******************************************************************************************************************

Erasmus Mülakat Sınav Sonuçları Açıklandı...

******************************************************************************************************************

2014-2015 Akademik Yılı Mevlana Değişim Programı Öğrenci ve Öğretim Elemanı Değişimi Başvurları Başlamıştır.

 

******************************************************************************************************************



 

  
****************************************************************************************************

****************************************************************************************************

Merkezi Yerleştirme Puanı ile Yatay Geçiş Başvurusunda Bulunan Öğrencilere Ek Duyuru-2.(25/02/2014)

*****************************************************************************************************************

Erasmus Öğrenci Başvurları Başlıyor.(19/02/2014)

****************************************************************************************************************

2013 Kurumlar Arası Yatay Geçiş Yedek Öğrencilerin Listesi ve Kayıt Tarihleri:(14/02/2014)

****************************************************************************************************************

2014-2015 Akademik Yılı Farabi Değişim Programı Başvuruları Başlamıştır.(13/02/2014)

****************************************************************************************************************

F.Ü. Merkezi Yerleştirme ÖSYM Puanları ile Yatay Geçiş Kontenjanları ile Kayıt Takvimi:(13/02/2014)

****************************************************************************************************************

ALS Sınavı Başvuru Duyurusu:(12/02/2014)

****************************************************************************************************************

Eğitim Fakültesi Dekanlığı Pedagojik Formasyon Eğitim Duyurusu:(11/02/2014)

***************************************************************************************************************

2013-2014 Bahar Dönemi Harç Ücretleri Yatırma Tarihleri: (11/02/2014)

****************************************************************************************************************

Kurumlararası Yatay Geçiş Dereceye Giremeyen Öğrencilerin Sonuçları: (07/02/2014)

****************************************************************************************************************

2014 YDS  İlkbahar Dönemi Başvurları:(03/02/2014)

******************************************************************************************************************

DD ve DC not yükseltme:(03/02/2014)

******************************************************************************************************************

2013-2014 Öğretim Yılı Pedagojik Formasyon Eğitimi Kayıt Duyurusu (03/02/2014)

*******************************************************************************************************

Kurumiçi Yatay Geçiş Kontenjanları ve Değerlendirme Takvimi 17/01/2014

***************************************************************************************************************

Kurumlarası Yatay Geçiş Kontenjanları ve Değerlendirme Takvimi 17/01/2014
 

***************************************************************************************************************

Af Kanunundan Yararlanarak 2013-2014 Yılı Bahar Yarıyılında Kayıt Yapacak Öğrencilerin Dikkatine.!! (08/01/2014)

 

*************************************************************************************************************

Kurumiçi yatay geçişlerde kullanılacak minimum ve maksimum puanlar - (07/01/2014)

**************************************************************************************

2014 Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sistemi (Ösys) Başvuruları:

 

********************************************************************************************************************

   YÜKSEK ÖĞRENİM KREDİ VE YURTLAR KURUMU
 GENEL MÜDÜRLÜĞÜNDEN D U Y U R U 
(12/12/2013)

  KURUMUMUZA 2013-2014 ÖĞRETİM YILINDA BURS / ÖĞRENİM KREDİSİ
MÜRACAATINDA BULUNAN ÖĞRENCİLERİN KAZANMIŞ OLDUKLARI BURS / ÖĞRENİM KREDİSİNİ ALABİLMELERİ İÇİN
www.turkiye.gov.tr İNTERNET ADRESİ ÜZERİNDEN e-devlet ŞİFRELERİ İLE KURUMUMUZ LİNKİNE ULAŞMALARI, LİNK İÇERİĞİNDEKİ TAAHHÜTNAME İLE İLGİLİ OLAN MENÜYE GİRMELERİ, TAAHHÜTNAMEYİ DİKKATLİCE OKUYUP, OKU KABUL ONAYINI VE TAAHHÜTNAME ONAYINI 31 OCAK 2014 TARİHİNE KADAR GERÇEKLEŞTİRMELERİ GEREKMEKTEDİR.
 
18 YAŞ ÜSTÜ ÖĞRENCİLERİN e-devlet ŞİFRELERİNİ PTT ŞUBELERİNDEN
ALMALARI GEREKMEKTEDİR.

 
KAZANMIŞ OLDUKLARI BURS / ÖĞRENİM KREDİSİNİ ALMAK İSTEMEYEN
ÖĞRENCİLERİN ONAY İŞLEMİNİ YAPMAMALARI, YAPMIŞ İSELER TAAHHÜTNAME TANZİM VE KABUL SÜRESİ İÇERİSİNDE SİSTEM ÜZERİNDEN İPTAL ETMELERİ, BELİRTİLEN SÜRE İÇERİSİNDE İPTAL İŞLEMİNİ YAPMAMALARI HALİNDE İSE “TAHSİS EDİLEN BURS/ ÖĞRENİM KREDİSİNİ ALMAK İSTEMEDİKLERİNİ” BELİRTEN DİLEKÇEYİ “SÖĞÜTÖZÜ MAHALLESİ 2176 SOKAK NO:25 06520 ÇANKAYA-ANKARA” ADRESİNE İVEDİLİKLE GÖNDERMELERİ GEREKMEKTEDİR.

 
18 YAŞINDAN KÜÇÜK ÖĞRENCİLERİN, TAAHHÜTNAMELERİNİ ANNE VEYA BABALARI ŞAYET HER İKİSİDE YOK İSE KANUNİ VASİLERİ İLE BİRLİKTE KURUMUN KENDİLERİNE EN YAKIN MERKEZ VEYA TAŞRA BİRİMLERİNDEN HERHANGİ BİRİNE GİDEREK, KİMLİKLERİNİ VE DİĞER BELGELERİNİ (VASİ KARARI VB.) YETKİLİ MEMURLARA İBRAZ EDEREK YETKİLİ MEMURLAR ARACILIĞI İLE İMZALAMALARI GEREKMEKTEDİR.

*************************************************************

*****************************************************************************************************************

Devlet Konservatuarı Türk Musikisi bölümü mezunlarının Dikkatine..!! PEDAGOJİK FORMASYON) (05/12/2013)

*****************************************************************************************************************

Pedagojik Formasyon Öğrencileri için Duyuru.. (29/11/2013)...

 Pedagojik Formasyon Tercihi Yapacak Öğrencilerin Dikkatine...

Fırat Üniversitesi Not Dönüşüm Tablosu ile mezun öğrencilerimize ait not ortalamaları ÖSYM ye bildirilmiştir. Tercih yapacak kişilerin bilgilerini kontrol etmeleri gerekmektedir. ÖSYM Aday İşlemleri web sayfasında mezun öğrencilerimiz 4 lük sistemden mezunsa not ortalaması olarak 4 lük karşılığı; 100 lük sistemden mezun ise 100 lük karşılığı yer almaktadır. Not dönüşüm tablosuna göre değerlendirmeyi ÖSYM daha sonra yapacaktır. ÖSYM Aday İşlemlerinde Mezuniyet tarihi ile not ortalamalarında yanlışlık olanların, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı’na başvurmaları gerekmektedir. Önemle duyurulur...

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
İrtibat Telefonları:

 ***************************************************************************************************************

F.Ü. Not dönüşüm tablosu

*****************************************************************************************************************

Yabancı Dil Hazırlık Sınıflarında Başarısız Olan  Öğrencilere Duyuru...

*************************************************************************************************************

2013-2014 Erasmus Öğrenim Hareketliliği Ek Başvuru Mülakat Sonuçları...

******************************************************************************************************************

2013-2014 Erasmus Öğrenim Hareketliliği Ek Başvuru Yazılı Sınav Sonuçları...

 ********************************************************************************************************************

2014-2015 Erasmus Bilgilendirme Toplantısı Duyurusu.. (31/10/2013)

*********************************************************************************************************************

Öğrenci Kulüpleri ile ilgili duyuru.. (31/10/2013)

*********************************************************************************************************************

2013-2014 Öğrenim Hareketliliği Ek Duyuru

************************************************************************************************************************

  YENİ             D U Y U R U   (23/09/2013)


 ÜNİVERSİTEMİZE 2013 YILINDA YENİ KAYIT YAPAN ÖĞRENCİLERİMİZDEN "ÖĞRENCİ KİMLİK KARTLARINI" ALMAYAN/ALAMAYAN ÖĞRENCİLERİMİZE DİJİTAL ÖĞRENCİ KİMLİK KARTLARININ DAĞITIMI 23 EYLÜL 2013 TARİHİNDEN İTİBAREN BANK-ASYA ELAZIĞ ŞUBESİ TARAFINDAN(F.Ü. ÜNİVERSİTE EVİN)’den DAĞITIMINA BAŞLAYIP, BELİRLİ BİR SÜREYE KADAR DEVAM EDECEKTİR..!!

 

  
  (ÖĞRENCİLERİMİZİN DERS TAKİBİNDE, KAMPÜS ve YEMEKHANE GİRİŞLERİNDE MAĞDUR OLMAMALARI İÇİN ÖĞRENCİ KİMLİK KARTLARINI ALMALARI RİCA OLUNUR.!!)

 
 
 BİLGİLERİNİZE ÖNEMLE DUYURULUR..!!

 Not:  Dijital Kimlik Kart alacak Öğrencilerimizin yanlarında, 1(bir) adet  Nüfus cüzdan fotokopisi, Geçici Kimlik Kartı ile 1(bir) adet yeni tarihli Öğrenci Belgesi bulundurmaları önemle rica olunur.!

***********************************************************************************************************************

Ders Kayıtlarını Yapma Süresi ile ilgili Öğrenim Harcı Yatırma Süresi ile ilgili Enstitü/Lisans/Önlisans Öğrencilerine Duyuru

  **********************************************************************************************************************

Kurumlar Arası Yatay Geçiş Yedek Öğrencilerin Listesi

************************************************************************************************************************

Çift Anadal Programına Kayıt Hakkı Kazanan Yedek Öğrencilerin Listesi.!!

 *************************************************************************************************************************

Katkı Payı ve Öğrenim Ücreti Ödeyecek Eski Öğrencilerin Dikkatine.!!

 *************************************************************************************************************************

Kurum içi Yatay Geçişle Kayıt Hakkı Kazanan Öğrencilerin Listesi..!!

*************************************************************************************************************************

 *******************************************************************************************************************

 

                      Hizmet Pasaport Formu .. (İlan tarihi: 25.06.2013)

Form üzerinde yalnız tarih, sayı ve imza bölümleri el yazısı olmalıdır.!  Bunun dışındaki tüm alanları öğrenciler bilgisayarda doldurmalıdır...

    Önemle duyurulur...

*******************************************************************************************************************************************************

Yeni  2013-2014 Akademik Takvim.pdf  

************************************************************************************************************************************************************ 

                                          - D U Y U R U - (21.04.2013) ***

                  Sevgili Öğrencilerimizin Dikkatine;

 "FIRAT ÜNİVERSİTESİ ÖNLİSANS VE LİSANS EĞİTİM-ÖĞRETİM YÖNETMELİĞİ" taslağındaki özellikle "tekrar edilen derslerde devam zorunluluğu" kısmmall" abp="843">************************************************************************************************************************

Öğrenci Öğrenim Ücretleri:

 **************************************************************************************************************************************************************

BESYO Özel Yetenek Sınavı Açıklandı.

Fırat Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, 2013-2014 Öğretim Yılı Özel Yetenek Sınavlarına ilişkin sonuçlar (BESYO) sayfasında ilan edildi.

 *****************************************************************************************************************************************

     ******************************************************************************************************************************************

Yeni   FIRAT ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ  2013-2014 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ DÖNEMİ ÖN LİSANS VE LİSANS DÜZEYİNDEKİ   PROGRAMLAR ARASINDA KURUMLARARASI YATAY GEÇİŞ KONTENJANLARI

BAŞVURU ŞARTLARI VE DEĞERLENDİRME TAKVİMİ

*************************************************************************************************************************************************

   2013-2014 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Çift Anadal ve Yandal Başvuru Şartları, Değerlendirme Takvimi ve Kontenjanları

************************************************************************************************************************************************

       2013-2014 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı AF Başvuru Formu ve Duyurusu için tıklayınız...

 ************************************************************************************************************************************************

                      Hizmet Pasaport Formu .. (İlan tarihi: 25.06.2013)

Form üzerinde yalnız tarih, sayı ve imza bölümleri el yazısı olmalıdır.!  Bunun dışındaki tüm alanları öğrenciler bilgisayarda doldurmalıdır...

    Önemle duyurulur...

*******************************************************************************************************************************************************

Yeni  2013-2014 Akademik Takvim.pdf  

************************************************************************************************************************************************************ 

                                          - D U Y U R U - (21.04.2013) ***

                  Sevgili Öğrencilerimizin Dikkatine;

 "FIRAT ÜNİVERSİTESİ ÖNLİSANS VE LİSANS EĞİTİM-ÖĞRETİM YÖNETMELİĞİ" taslağındaki özellikle "tekrar edilen derslerde devam zorunluluğu" kısmının mevcut  öğrencilerimize gelecek yıllarda uygulanması söz konusu değildir.

                   Sınavlarınızda başarılar dileriz.. 

*************************************************************************************************************************************************************************************

          

                                               - D U Y U R U - (07.03.2013) ***

            (TÜBİTAK’ın üniversite öğrencilerine yönelik burs ve destek programları ve BİDEB Öğrenci Bilgi Sistemi)

  TÜBİTAK’ın üniversite öğrencilerine yönelik burs ve destek
programlarıyla ilgili güncel duyuruların iletilebilmesini sağlayacak
"BİDEB Öğrenci Bilgi Sistemi" kullanıma açılmıştır.

TÜBİTAK Bilim İnsanı Destekleme Daire Başkanlığı (BİDEB), lisans ve
lisansüstü düzeyde burs ve destek programları yürütmektedir. BİDEB’in
üniversite öğrencilerine yönelik sağladığı burs ve desteklerin
üniversite öğrencilerine hızlı ve düzenli bir şekilde ulaştırılması
amacıyla "BİDEB Öğrenci Bilgi Sistemi" oluşturulmuştur.

Sisteme kayıt olacak öğrenciler, TÜBİTAK-BİDEB burs ve destek
programları ile ilgili detaylı bilgi ve güncel gelişmeleri doğrudan ve
anında e-posta adreslerinden takip edebileceklerdir.

Sisteme kayıt yaptırmak isteyenler öğrenciler
https://e-bideb.tubitak.gov.tr/uobg.htm adresinden giriş
yapabileceklerdir.

Detaylı bilgi için:

http://www.tubitak.gov.tr/tr/duyuru/bideb-ogrenci-bilgi-sistemi

  ************************************************************************************************************************************

                                                                              - D U Y U R U - (01.03.2013) ***

                      Yeni   (2013-2014 Eğitim/Öğretim Yılı Güz Dönemi Af Başvuru Formu)

 

 ************************************************************************************************************************************************

              AF DUYURUSU    - (01.03.2013)

                   Yeni   (2013-2014 Eğitim/Öğretim Yılı Güz Dönemi Af Başvuru Formu)

                   İlgililere duyurulur.

  

REKTÖRLÜK

 

 

 

 

İRTİBAT TELEFONU : 0 424 237 00 00/3272      

                                                                                                        Faks  : 0 424 237 00 80 

       **************************************************************************************************************                                           

 Yeni***           - D U Y U R U - (18.01.2013) ***

   11.01.2013 tarihinde alınan Üniversitemiz Senatosu kararı gereğince Bütünleme Değerlendirme Sistemi, Final Değerlendirme sistemi ile aynı olacaktır.!!        

                        Bilgilerinize önemle duyurulur...

 ********************************************************************************************************************* 

                - D U Y U R U - (25.12.2012) ***

        KÜTÜPHANE VE DÖKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI’NA AİT ÖDÜNÇ VERİLEN KİTAP SAYISI, SÜRESİ VE GECİKTİRME CEZASI HAKKINDA ALINAN ÜNİVERSİTEMİZ YÖNETİM KURULUNUN 16.11.2012 TARİH VE 2012-2013/2.16 SAYILI KARARI GEREĞİ YAPILAN DEĞİŞİKLİKLER AŞAĞIDA BELİRTİLMİŞTİR:

  

 
 
Ödünç Verilen Kitap Sayısı ve Süresi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ödünç Verilen Okuyucu Profili
 
 
 
Eski Uygulama
 
 
 
Yeni Uygulama
 
 
 
Kullanım Süresi
 
 
Akademik Personel
 
 
 
 
5
 
 
 
 
7
 
 
 
 
90+90 Gün
 
 
 
 
İdari Personel
 
 
 
Öğrenci
 
 
 
 
2
 
 
 
 
4
 
 
 
 
 
 
Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencileri
 
 
 
 
3
 
 
 
 
6
 
 
 
 
30 Gün
 
 
 
 
Öğrenci
 
 
 
 
2
 
 
 
 
4
 
 
 
 
21 Gün
 
 
 

***************************************************************************************************************************

                              - D U Y U R U -  (21.12.2012) ***

 ***   Dijital Öğrenci Kimlik Kartını henüz şu ana kadar (almayan/alamayan/çıkmayan); kayıtlı 1.sınıf ve diğer öğrencilerimiz, "Dijital Öğrenci kimlik kartlarını", (en kısa zamanda.!) Bank Asya Elazığ şubesine (yeni tarihli öğrenci belgesi+geçici kimlik kartı+nüfus cüzdan fotokopileriyle beraber.!) şahsen başvurarak, yeni kimlik kartlarını alabilirler...

 *** (ÖĞRENCİLERİMİZİN DERS TAKİBİNDE, SINAV GİRİŞLERİNDE, KÜTÜPHANE, KAMPÜS ve YEMEKHANE GİRİŞLERİNDE MAĞDUR OLMAMALARI İÇİN ÖĞRENCİ KİMLİK KARTLARINI ALMALARI RİCA OLUNUR.!!)***

 
Bilgilerinize önemle duyurulur... 

  *************************************************************************************************************             

 Yeni***   İnternet Tabanlı Eğitim Portalı Açılışı 

   ************************************************************************************************************

                                             YENİ     D U Y U R U

 
ÜNİVERSİTEMİZE 2012 YILINDA YENİ KAYIT YAPAN ve ESKİ ÖĞRENCİLERİMİZDEN DAHA ÖNCE ÖĞRENCİ KİMLİK KARTLARINI ALMAYAN/ALAMAYAN ÖĞRENCİLERİMİZE DİJİTAL ÖĞRENCİ KİMLİK KARTLARININ DAĞITIMI 15 KASIM 2012 TARİHİNDEN İTİBAREN SADECE BANK-ASYA ELAZIĞ MERKEZ ŞUBE’den( DEVAM EDECEKTİR..!
 
ÖĞRENCİLERİMİZİN DERS TAKİBİNDE, KAMPÜS ve YEMEKHANE GİRİŞLERİNDE MAĞDUR OLMAMALARI İÇİN ÖĞRENCİ KİMLİK KARTLARINI ALMALARI RİCA OLUNUR.!
 
 
 BİLGİLERİNİZE ÖNEMLE DUYURULUR..!! 
    ************************************************************************************ 

                  Yeni   Banka Kart Dijital Öğrenci Kimlik Kartını Kaybeden Öğrencilerin yapması gereken işlemler

*****************************************************************************************************************

                              - D U Y U R U -

 2012-2013 Eğitim-Öğretim Yılında Üniversitemiz programlarına  kayıt yapmış olan  ve  dijital öğrenci kimlik kartları "hatalı çıkan.!"  öğrencilerimiz, en kısa süre içinde Bank Asya Elazığ Şube merkezine başvurup, (hatalı  öğrenci kimlik kartlarını da iade ederek.!),  1(bir) adet nüfus cüzdan örneği, 1(bir) adet öğrenci belgesi ve 1(bir) adet de (fotoğraf hatalı ise.!), fotoğraf ile beraber Banka kimlik yetkililerine teslim ederek, en geç 1 hafta-10 gün içinde yine belirtilen bankadan, yeni dijital öğrenci kimlik kartlarını alabilirler..!!

                          Bilgilerinize önemle duyurulur...

                   ********************************************************************************************

  Yeni **   F.Ü. 2013_2014 Akademik Takvim ** 

                                                                                                 ***************************************************************************************************************

 
   DUYURU:
 
Üniversitemiz öğrencilerine dijital kimlik kart işlemlerini hazırlayan ve  düzenleyen banka olan Bank Asya bankasının,  F.Ü. Üniversitevi’ndeki irtibat  bürosundan yaptığı yeni ve kayıp/yenileme dijital öğrenci   kimlik    kart işlemleri, 03.05.2012 tarihinden itibaren Banka’nın Elazığ merkez  şubesinden devam edecektir..!!
 
Bilgilerinize önemle duyurulur...
 
******************************************************************************************************************* 
***  SGK DUYURU.!!  ***
 
 
 
 
 
 
                        **************************************************************************************************
 

Yeni  Evrak Talep Formu

Yeni Öğrenci İlişik Kesme Formu- İMZASIZ   **  ( İndirdikten sonra ve ilişik kesme işlemlerine başlamadan önce, bu belge F.Ü.Öğr.İşl. Dai. Başkanı tarafından  imzalanacak.!! Bilginize..)

Yatay Geçiş İstek Dilekçesi

   Yeni -  Başvuru Dilekçeleri

 

F.Ü. 2013_2014 Akademik Takvim

 

Yeni    MEZUNİYET İŞLEMLERİ

 

Mezun olan öğrenciler Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı bölüm/program sorumlu  memurundan  öncelikle mezuniyet durumunu (genel not durumunu/varsa harç ödeme, kütüphane borcu olup olmadığı vb.) sorgulamalarını yapması gerekmektedir. Eğer mezuniyet durumu olumluysa, fakat geçmiş dönem/dönemlere ait harç ödeme durumu mevcut ise; 

a.)     Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı, 126 no’lu Katkı İşlemleri Bürosundan  katkı/öğrenim ücreti (Harç) borcunun ne kadar olduğunu öğrenip, ona göre harç ödemesini yapmalıdır (TC. Vakıfbank Şubelerinden.!)

 Eğer genel mezuniyet durumu olumlu ve yeni öğrenci otomasyonundan da danışman/bölüm başkanı, Katkı İşlemleri Birimi, Bilgi İşlem Daire Başkanlığı birimi  ve Kütüphane onayları (olumlu olarak.!) onaylanmış ise; mezun olan öğrenci;


a.)    Öğrenci kimlik kartını mezuniyet döneminde (Haziran-Temmuz ve ara dönem Şubat aylarında.!)  F.Ü. Öğr. İşl. Dai. Başk. Danışma Bürosunda bulunan Bank Asya kimlik yetkilisine, diğer dönemlerde Bank Asya Elazığ merkez şubesine iadesi, Üniversitemiz sağlık karnesinin Öğrenci İşleri Daire  Başkanlığına iadesi,

 

     b.)     Yalnız Tıp Fakültesi mezunları için iki adet kılık-kıyafet yönetmeliğine  uygun vesikalık fotoğraf.

      

Öğrenci mezuniyet işlemleri yapamayacak ve diplomayı teslim alamayacak durumda ise;

 

1.)    Evrak istek formundaki gerekli yerleri doldurup ilişik kesme işlemleri yapacak ve belgelerini alacak kişinin ismini yazarak  vekâletini verebilir.

 

2.)   Öğrenci il dışında ise vekâlet dilekçesini Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı 0(424) 237 00 80 numaralı faksına fakslamalıdır.

 

Bu şekilde yapılan  işlemlerden  sonra,  öğrenci otomasyon şifresi  ile  “Öğrenci İşleri Otomasyonundan” onay birimleri  kontrol edilmelidir.


 

              Önemle duyurulur…

                                                                                  TC.

                                                                FIRAT ÜNİVERSİTESİ

                                              (ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI)

 

***********************************************************************************************

 Kayıp diploma için…

1-Dilekçe 2- Kayıp ilanı(Gazete) 3-T.C Kimlik fotokopisi

Kişi yoksa vekalet dilekçesi gerekmektedir.

  Yeni AF DUYURUSU

YENİ  (2013-2014 Eğitim/Öğretim Yılı Güz Dönemi Af Başvuru Formu)

 ***************************************************************************************

 

  

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

viagra online http://www.bilimselbilisim.com/haberler_detay.aspx?id=42

viagra online








Bu sayfa 209102 defa okundu.
Güncelleme tarihi : 13.09.2010 14:40:51